XML
PRZYJMOWANIE SKARG I WNIOSKÓW

1. Prezes Sądu Rejonowego w Olkuszu jest organem właściwym do rozpatrywania skarg i wniosków dotyczących działalności tego Sądu.

2. Skargi i wnioski mogą być wnoszone:
a/ na piśmie,
- w Biurze Podawczym Sądu Rejonowego w Olkuszu,
- za pośrednictwem poczty na adres: 32 – 300 Olkusz, ul. K.K. Wielkiego 45,
-  pocztą elektroniczną na adres: administracja@olkusz.sr.gov.pl,
b/ w formie ustnej do protokołu u Kierownika Oddziału Administracyjnego –
    pokój A-28.

ELEMENTY SKARGI/WNIOSKU:
- data
- imię i nazwisko (nazwa) i adres zamieszkania skarżącego lub wnioskodawcy,
- zwięzła treść skargi lub wniosku,
- w razie potrzeby sygnatura sprawy, której dotyczy skarga lub wniosek.

3. Na żądanie skarżącego lub wnioskodawcy pracownik przyjmujący skargę lub wniosek potwierdza ich przyjęcie.

4. Skargi i wnioski rozpatruje się bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie miesiąca od daty ich wpływu.

5. Skargi nie podlegające rozpatrzeniu:
Nie podlegają rozpatrzeniu skargi w zakresie dotyczącym orzeczniczej działalności sadów, gdyż to dziedzina, w której sędziowie są niezawiśli.

6. Skargi pozostawione bez rozpatrzenia:
Skargi lub wnioski zawierające treści znieważające lub słowa powszechnie uznane za obelżywe pozostawia się bez rozpatrzenia, zawiadamiając o tym skarżącego lub wnioskodawcę.

Podmiot publikującySĄD REJONOWY W OLKUSZU
WytworzyłSąd Rejonowy w Olkuszu2012-07-12
Publikujący Administrator - Administrator 2012-07-12 12:28
Modyfikacja Administrator - Administrator 2013-07-18 12:23